Vastgoed Beheer
Professioneel, snel, flexibel en wij nemen de zorgen uit handen

Met meer dan 900 units is The Rental Shop voor u de beste partner om uw vastgoed te beheren.

Vastgoed Beheer in het kort

Wij beheren uw woning voor u. Alle telefoontjes, notities, verzoeken en huurbetalingen worden voor u keuring en professioneel gedocumenteerd in uw omgeving.
U heeft geen omkijken meer naar uw woning en toch weet u precies wat er gebeurd. Achterstanden, huurverhogingen en reparaties worden door een professional opgenomen.

  • Innen van Huurpenningen en eventuele achterstanden door snel te handelen en samen met de huurder een oplossing te vinden
  • Maandelijks opmaken van een kosten & inkomsten rapportage
  • Opnemen, uitvoeren van onderhoud alsmede een 24/7 spoed dienst.
    Kosten voor eigenaar of huurder duidelijk aangegeven, u wordt nooit onnodig gefactureerd.
  • Managen, updaten en het bijhouden van huurcontracten
  • Jaarlijkse huurverhogingen doorvoeren

Location The Rental Shop huurcontract verhuur icon

  • Volledig transparant: U heeft volledig toegang tot uw dossiers, financiele gegevens, huurcontracten en notities. Normaal kunt u uw dossier opvragen en krijgt u een paar kopietjes of print screens, hier kunt u zelf inloggen. 
  • Derdengelden rekening: kies ervoor om de huur over te laten maken op onze derdengeldenrekening of op uw eigen dedicated rekening, wij kunnen hiervan dan de gegevens koppelen aan ons beheer systeem.
    Indien u meer dan 10 VHE’s heeft, kunnen wij gratis voor u een nieuw rek maken en koppelen.
  • Wegwerken leegstand: door pro actief te handelen en direct bij opzeggingen de woningen weer te adverteren zal er minimale (mutatie)leegstand zijn.
  • Strakke check out: een woning moet goed worden opgeleverd, en indien er iets kapot is of er moet onderhoud worden uitgevoerd door toedoen van de huurder zullen wij dit verreken met de borg en direct oppakken. Onnodige kosten zijn zonde.
  • Jaarlijkse huurverhogingen doorvoeren
[]
1 Step 1
Naam
Mobiel
Huidige beheerder
Totale huurinkomsten
Previous
Next

Uw persoonlijke beheer omgeving.

Compleet  en duidelijk , transparant en indien u vragen heeft staan wij gelijk voor u klaar.

Mogelijkheden en Kosten

  • Financieel Beheer: het uitvoeren van het debiteurenbeheer, inhalen van achterstanden, jaarlijkse huurverhogingen en schade verrekenen van borg. Kosten: 3 % excl. BTW
  • Technish Beheer: Uitvoeren van reparatieverzoeken, controleren of de kosten aan de kant van de huurder liggen, reparatie kortsluiten tussen onderhoudsteam en huurder, werkzaamheden bijhouden in systeem Kosten: 3 % excl. BTW
  • Financieel en Technisch beheer. Gezamenlijk 5 % excl. BTW
  • Online beheer omgeving: Gratis
  • Minnelijke incasso: Gratis
  • Borgbeheer: Gratis

Onze Voorbeeld Overeenkomst

Bekijk het contract direct. Bel ons voor vragen!

Onze overeenkomst is gecontroleerd door onze jurist waar duidelijk onze verplichtingen in staan. Hebben wij aparte afspraken gemaakt, dan zullen we dat uiteraard vertalen in onze overeenkomst.

  • Transparant
  • Duidelijke afspraken
010 – 800 1543 | beheer@therentalshop.nl
Vastgoed Beheer
Laat een review achter.